LIVIN' DEAD/SICK - EHM, JA!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHH, wartqowueqakhot! Det suger såhääär mycket att vara sjuk, hängig, krasslig, trött, kall etc... Fast dock har jag trots allt bara mig själv att skylla på eftersom jag både var med på idrotten i skolan igår OCH tränade konståkning på kvällen trots att jag inte mådde särskilt bra. Det är så himla svårt att låta bli att träna när man vill träna hela tiden och mår så bra när man väl är på isen och idrottar, men efter träningen/senare på kvällen/mogonen därpå när kroppen en påminner en att man borde tänkt efter lite extra innan man var såpas dum och tränade när man inte var frisk. Så dumt av mig.. bara för att jag tränade igår, istället för att vila bidrar det till att jag istället missar träningen idag och säkert onsdag/torsdag med. Nu är det ju även den tiden på året när nästan ALLA runt omkring en går runt och snorar, hostar och håller på! 

Vaknade upp i morse, helt igentäpt, kunde knappt få fram ett ord, hängig och trött. Kanske ett tecken på att man borde stanna hemma från skolan.. Men eftersom vi dels inte började förens klockan 10 idag och bara hade två lektioner gick jag till skolan endå eftersom det är så jobbigt att missa massa som man måste ta igen senare!
På historian fick vi läsa om Karl XII och svara på massa frågor & på engelskan kollade vi på "Sheakspeare in love" så jag kan ju inte påstå att dagen var särkillt jobbig ^^ 

sune

Efter skolan hämtade mamma mig, vi åkte och köpte en julgran. Bra att vara ute i tid så man får de finaste granarna och det stämmer faktiskt för vi hittade en superfin på Tempo i Stora Höga! Efter att vi köpt gran gick jag och mamma in på Gripsholm en stund och kollade runt lite. De har så fina saker att man har lust att köpa ALLLLT som finns i hela affären, super söta julsaker och annat smått o gott! :D Jag ÄLSKAR marinblått, rött och vitt och därför består mitt rum av marinblå, röda och vita saker... Jag kan endå inte få nog utav de, så fort man ser något marint vill jag ha det DIREKT! :D

nums
Nu kom jag hem för en stund sen, har hunnit byta om till OnePiece, krypit ner med filten i fåtöljen, slått på TV:n och laddat upp med choklad att smaska på. Finns inget bättre än att krypa in i OnePiecen när man inte mår bra, fryser och är eländig! Jag borde egentligen stänga av TV:n och plocka upp Religionsboken eftersom vi har prov imorgon, men jag orkar verkligen inte! Vet heller inte vad jag ska plugga på menmen, förnuftet slår mig väl snart så jag börjar plugga, måste ju hinna det innan jag ska iväg om en stund!
onepiece
Eftersom min pojkvän fyller 18 idag så ska jag åka till honom, lämna paket och fira honom med god mat tillsammans med honom och hans familj. ♥ Ska även försöka låta bli att smitta både honom och hela hans familj, men vi får väl se hur det går -.- Ska vara hos honom vid 5 och innan det ska jag hinna hämta ett Herbalife proteinpulver i ishallen ifrån Tom som jag ska testa använda för att få lite extra energi. Ska bli kul att se om de funkar, jag lovar att förklara mer om det i ett inlägg framöver och även berätta om de funkade etc! :D

ÅÅH, du måste hälsa till SUNE från mig! :D HAHAHA

Hade tyska med honom! :D

Hur har du det annars din lilla rumpnisse? <3




Kom ihåg mig?