KNÖKAT P.G.A FISKMINNE!

Hejhopp bloggäään! :D ♥ Imorse blev det lite brottom och lite stressigt eftersom jag ville sova så länge det bara gick eftersom jag kom hem sent igår kväll och hade svårt att somna! Det blev så stressigt att jag glömde slåpsnyckeln hemma... Men som tur var, var Alice så himlans snäll och lånade ut 50% av hennes skåp till mig ^^ Ja, som ni ser blev hennes skåp GANSKA knökat eftersom jag alltid går runt och släpar på min lilla väska och den tar ju bara lite plats, heh! Tack så jätte mycket ALICE, för att du lånade ut ditt skåp till glömska mig! KNökat

Första lektionen idag var specialidrott, vi hade prov i Idrottens historia som gick väldigt bra. Det var enkla frågor så det flöt på och kändes bra! Lektionen efter vad idrott, som Alice höll i idag, vi hade killerboll som uppvärmning och sedan "tre sport". De går ut på att man är två lag som sitter på bänkar, ansvarige ropar ett antal (beroende på hur många som ska spela) och sedan säger vad som ska spelas, t.ex. basket, innebandy eller fotboll. Så spelar antalet som ropas ut, den sporten som ansvarige även säger. Simpelt va? :D Det var faktiskt väldigt roligt. Dock suger jag på fotboll så jag gjorde ett ANTAL missar hehe, menmen någon måste ju vara dålig i laget också och idag fick det vara jag! Som tur var, var jag inte den enda som missade öppet mål och massa olika lägen hit och dit haha! :) På svenskan började vi skriva på en analys om Hamlet och eftersom jag sket i att kolla på filmen går det inte särskillt bra för mig hehe, men jag hittar på lite så blir det säkert bra! Tur jag har att google och wikipedia finns, räddaren i nöden! ♥
Efter svenskan hade vi 2 timmars håltimme, den tiden spenderade jag och Alex med att bli medlemmar i SSU hahahah, vad hände där? Jag gick från att vara moderat till sosse på mindre än 5 minuter.. Killen var bra! -.- Vi gick dit för att få godis & sedan var vi fast i snacket.... Men de var faktiskt ganska kul och vettigt snack så varför inte? :P Efter vi slet oss loss från SSU monstrena satte vi oss i biblioteket när vi sedan kollade på klockan och såg att vi var försenade till Naturkunskapen blev de att direkt sätta fart till C24 där resten av klassen befann sig. Efter den lektionen slutade vi, klockan var runt 15.10 och jag gick direkt till 20 över bussen för att åka till Ishallen! Jag tränade 16-18 och det gick jättebra, sedan hämtade mamma mig, vi handlade och åkte hem. Nu sitter jag här proppmätt efter att lagat min underbara Kycklingsallad. :D

Måste även berätta att jag fick tillbaka, eller fick rättare sagt veta resultatet på spanska provet vi hade för någon vecka sedan. Jag ville verkligen få bra på det eftersom jag hade pluggat ganska mycket på det och eftersom jag missar hälften av alla spanska lektioner p.g.a specialidrotten så gäller det att jag får bra resultat på läxförhören och proven. Nedan ser ni resultatet (y) Det går bra nu kompis.. Det går bra nu!
MVG
Wihoooo! :D Stolt chey. Vi hörs imorgon! Puss

Haha så lite så baby! ;) Kul du gillade lektionen :D <3




Kom ihåg mig?