Första advent! ♥

Dagen jag väntat på är äntligen här, idag är det första advent & det ska firas med en fika med familjen och sedan ska jag gå upp till Jacque för att plugga med henne och Fannii. ♥
Advent
Hittils idag har varit en väldigt lugn dag, en perfekt söndag enligt mig. Mamma och pappa kom precis hem och innan det har jag hunnit städa huset, bakat mina frukostbullar och gjort i ordning advents fikan som familjen just nu sitter och smaskar i sig! Cheesecaken står på bordet och de ser ut att tycka om den :D Snart ska jag ta mig en promenix upp till Jacqueline då jag, fanny och hon ska plugga tillsammans. :D Sedan om jag hinner ska jag hjälpa mamma att börja juldekorera, men förmodligen kommer jag inte hinna det eftersom jag har sjukt mkt att plugga på & det kommer ta LÅÅÅNG tid, och sedan måste jag hinna laga lite mat innan jag ska träna vid 20. :) ♥
Bullar
Eftersom Kristoffer "Chuck" Ankargren blev besviken igår för att jag inte lade in något mat inlägg så lovade ju jag att lägga in en bild idag, så här har du kittofej, mumsig bild på frukostbullarna. ♥ De smakar PRECIS som scones, äta dom direkt när de kommer ut från ugnen är himmelskt. Så SJUKT gott! :)
Ha en supermysig advent, ta hand om era nära och kära!
Vi hörs imorgon ♥



Kom ihåg mig?