8 DECEMBER - JAG VILL HA SNÖ NU!

Perfekta, sköna, underbara dag, måste börja såhär känner jag eftersom det är en bra beskrivning på hur min dag har varit! ♥ Dagen har varit jätte bra, allt har flytit på bra och det bidrog till att dagen gick fort. Jag ställde alarmet lagom till julkalendern, som vanligt. Åt frukost samtidit som jag kollade på den, idag blev det såklart mina LCHF mackor, ena med kaviar och andra med skinka och wästerbottenost som förövrigt är världens GODASTE ost! Till det åt jag min Yoggi mini blåbär toppat med crunchy jordgubb (dock är de flingorna onyttiga men de är så goda så jag bryr mig inte) hihi. Jag hann även plugga igenom den sista franskan innan jag sprang iväg till bussen och åkte till skolan. Första lektionen var franska, vi hade prov på ganska mycket eftersom detta var det enda provet denna terminen. Provet bestod av 10 frågor, eller rättare sagt övningar, blandar med översättningar, nationaliteter, skriva en text när vi beskrev en person, glosor och mycket mycket mycket grammatik. Det gick förvånansvärt bra, fast jag pluggade ju hela dagen igår så jag hoppas jag får många rätt! Vet dock att jag failade på en utav övningarna då jag blandade ihop vilka länder som var feminina och vilka som var maskulina och så var tiden ute så jag hann inte tänka särskillt mycket även om jag kunde det. Sånt är jobbigt när man vet att man kan men inte kan koncentrera sig för att folk stressar en... ^^ Jag hoppas på VG iallafall. :)

Efter franskan hade vi naturkunskap, som alltid är rejält tråkigt. Nu håller vi på med Genetik som vi ska ha prov på måndag den 19 december som är precis innan jullovet... Ajkahwk hur kan lärare vara så taskiga och lägga proven så i slutet, lovar att dem gör det BARA för att retas med oss! Aha ^^ Under naturkunskapen ringde ett okänt nummer på min telefon och när jag svarade var det ST-tidningen som ringde och frågade om de kunde få göra en intervju med mig inför SM, det var väldigt roligt. Vi bestämde att han skulle åka till ishallen så vi kunde prata innan min träning, det var lättast så. :D Efter naturkunskapen hade vi lunch, idag serverades köttfärs och potatislåda som förmodligen är årets äckligaste maträtt... De blandar allt så mycket så det ser ut som en mosad gryta som smakar så äckligt så det finns nästan inget värre! Som tur var hade vi bara en lektion kvar, som var samhällskunskap och då passade jag på att skicka in arbetet som ska vara inne innan klockan 00.00 inatt. Vi slutade vid 13 då jag promenixade bort till Singhai Thai och mötte Oskar, vi åt & satt och pratade i någon timme innan jag gick upp till ishallen för att prata med reportern och sedan träna till klockan 18. Intervjun gick bra, dock fick jag den jobbigaste frågan av alla frågor i hela världen "Hur bra är du?" hahah hatar den frågan mest! Träningen gick förövrigt jättebra, stod 3S och 2A några gånger i korta till musik och fick även gjort några bra 3Lo den andra timmen. :) Sedan körde Josefine och släppte av mig hemma och nu har jag skrivit ut arbetet vi skulle skriva ut tills imorgon och även frågorna till religionsprovet som jag ska göra på måndag eftersom jag missade det när jag var sjuk.. De är över 100 frågor, känns en aning jobbigt menmen, jag klarar det förhoppningsvis. ♥ Nu väntar jag på att Jenny ska skicka spanska glosorna till mig så jag kan plugga på dem, men hon verkar inte vara inne så jag får väl vänta ett tag och plugga på något annat så länge!
thai
oski
osk
Ikväll händer inget speciellt förutom plugg, så vi hörs imorgon! 
P.s - Glöm inte julkalendern 07.15 imorgon, vi är redan på avsnitt 8 nu wiiihooo! ♥



Kom ihåg mig?