Update from school!

Blir ni förvånade att jag berättar att jag gick upp lagom till julkalendern idag och åt frukost medan jag kollade dagens avsnitt med levande ljus omkring mig? ♥ Förmodligen inte, hehe. Eftersom jag gjort det varje morgon sedan den 1 december kan jag inte ändra på det nu, frukosten framför tv:n är nästan det mysigaste på hela dagen och tillsammans med levande ljus blir det pricken över i:et! Till och med när jag går och lägger mig på kvällen längtar jag tills jag ska vakna dagen efter, bara för det är så gott och mysigt! Jag blev förövrigt SUPER glad när jag såg hur det snöade igår kväll och förväntade mig att det skulle vara helt vitt ute när jag drog upp rullgardinen imorgon.. Men icke sa nicke, ingen snö där inte - bara slask, regn och blåst. Inte särskillt ovanligt väder, det är ju trots allt Sverige vi bor i. :/

Första lektionen idag var franska, då vi kollade på Ameli som är en jätteknäpp och helt skruvad fransk film. Nu sitter och bloggar på lektionen i Internationella relationer efterso jag inte har en aning om vad vi ska göra. Läraren står och pillar med sin iPhone, halva klassen är och skriver ut deras arbeten och jag sitter här och har tråkigt. På svenskan som börjar om cirka en halv timme ska vi kolla på någon föreställning eller teater eller vad de nu var! Vi har inte fått någon information om vad den handlar om eller något men det förvånar mig inte om inte ens skolan vet vad den handlar om haha, det är ju Nösnäsgymnasiets koll vi snackar om! ;) Efter svenskan är det lunch, idag serveras dock Chili con carne i matsalen som verkligen inte är någon av mina topp 10000 favoriter till mat menmen.. Har bara spanska kvar efter det så jag klarar mig utan mat tills jag kommer hem klockan 14.50! :D
a
Vi hörs när jag kommer hem, om jag lyckas ta mig hem i detta väder! Kram ♥



Kom ihåg mig?