SM 2011 AVKLARAT!

Nu är SM-veckan över för mig för iår och det återstår 365 dagar tills nästa SM går av stapeln. För dem som tävlar imorgon, d.v.s seniorer damer och herrarna så återstår ju somsagt en dag. Nästa mål blir Elitseriefinalen som är i Uddevalla till våren, men dit kommer bara de 12 eller 15 bästa i rankingen så nu blir det till att träna stenhårt på kondition, mentalt och teknik tills dess så att jag åker ännu bättre på vårens deltävlingar! Har fått reda på att jag har blivit placerad i Linköping vecka 3 och i Trollhättan vecka 8 så de är de tävlingarna som står på tur.

sm
Jag är supernöjd med helgens resultat, att slå yttligare ett personbästa denna sesången och även på SM har inte hänt mig någon gång tidigare så det var riktigt kul men det ABSOLUT bästa med att tävla är när mina tränare blir så stolta och glada. Det roligaste med att tävla är att se dem så lycklia efter ens åk, känslan att göra någon stolt är så otrolig. ♥ Alla SM-dagarna har varit jättebra, tävlingen i torsdags, lediga dagen igår och idag. Det är inte förens nu jag faktiskt förstår hur fort allting går! :o Det var inte alls länge sedan jag satt så som jag gör nu i bilen men då var jag på väg TILL Malmö inte IFRÅN Malmö! Nu sitter jag som sagt i bilen på väg hem, det var stressigt efter att jag hade åkt eftersom Amanda fyller år idag och jag ska på födelsedagsfest hemma hos henne som börjar nu typ.. Hehe men vad är det man säger "fint folk kommer sent" så det gör ju inget hehe, jag kommer ju trots allt med en present också så då blir hon nog glad iallafall. Ikväll var det även SM-buffée men iår sket jag i den eftersom Amanda fyller år och för att mamma och pappa skulle slippa sitta i bilen och vänta i flera timmar på att jag skulle bli klar. Förlåt Micke för att jag svek dig som kavaljé men vi kan gå tillsammans nästa år istället så du har någonting att längta till & se fram emot! (y) Jag slutade på en total 16e plats tror jag, hade jag stått axeln så hade jag behållit min 13e plats men om om fanns hade jag varit minjonär aha.. Ne men de e bara att träna och se till och stå den på nästa tävling, man kan inte alltid göra allt perfekt utan även missar tillhör sporten! :)

Vi beräknas vara hemma runt 21.40 ikväll, pappa och mamma släpper av mig hos Amanda i Stenungsund och där stannar jag ikväll - får se hur länge jag orkar hålla mig vaken hehe ^^ Jag sov inte så bra inatt eftersom pappa snarkade HUR högt som helst, men efter träningen i morse hann jag faktiskt att sova middag i två timmar innan vi åkte och åt Thai för att ladda upp inför långprogrammet! :D Thaimaten gav mig kraft, som vanligt & utan den hade jag kanske missat något mer i programmet hehe aha ^^ Ne ja skojja, men de va gott. Ni vet hur mycket jag älskar thaimat! Måste även säga super mycket TAAAAAACK till underbara Cornelia som åkte hela vägen till Malmö för att kolla på mitt åk och hejja på mig när jag tävlade. Även ett stort tack till allt stöd som jag fått från er hemmifrån, ni är bäst! Jag har så de bästa kompisarna i världen. Ni vet vilka ni är och tack för att ni finns! ♥ Jag lovar att jag ska försöka lägga ut en videos från både långa och korta här på bloggen så dem som missade kan få se mina åk för att förstå bättre vad de är jag håller på med och vad 99% av mitt liv består utav! Men först måsta jag lista ut hur man gör hehe och det kommer förmodligen ta sitt lilla tag! :P Nu ska jag kolla lite film och smaska lite godis istället för att plugga, den sysslan överlämnar jag till morgondagen innan det är dags för julbordet med jobbet! :D Kram ta hand om er!

du är så himla duktig Elina! Grattis till ditt personbästa, och som jag sa förut, du åkte jättefint!! puss sötis <3

Grattis till dig! :D



För att lägga upp videos kan du först skapa ett konto på youtube och lista ut hur man laddar upp filmer där, men det ska nog inte vara så svårt.



Sen när du gjort det kan du gå in på denna länken så står det hur man lägger in ett youtube klipp i bloggen.

http://www.designadinblogg.se/lagg-in-youtube-klipp-pa-din-blogg-2/



I fall du ville ha hjälp då! haha ^^

Oavsett placering är du vinnaren av högsta valör!!




Kom ihåg mig?