Kvällsmys - Clarion i mitt hjärta

Ååh vad jag älskar Clarion hotellen, har aldrig någonsin blivit besviken när jag bott på deras hotell, de har allt från trevlig personal, underbar mat till suveräna rum och världens gästvänlighet. :) ♥ Kvällsbufféen var himmelsk och både jag, mamma, pappa, Duran och Helena åt tills vi verkligen inte fick i oss en bit till. Ikväll serverades kyckling med jättemycket tillbehör och det fanns även att välja mellan fisksoppa. Efterrätt var en SJUKT god morotskaka och min livs godaste chokladpudding - den var hur krämig som helst och konsistensen var perfekt! :) Efter maten satte vi oss i sofforna ute i lobbyn och här har vi suttit sedan klockan halv åtta då vi ätit pepparkakor och druckit gott bredvid levande ljus och med mysig musik. Snart är det dags att börja gå uppåt mot rummet för att krypa till kojs. Imorgon sätter dagen igåg tidigt, jag har träning redan klockan nio i träningshallen (där isen är mindre än i tävlingshallen) ;)
Innan första träningen idag gick jag på stan och fick köpt de sista julklapparna. Jag hittad eäven lite roliga saker till mig själv och sedan mötte jag mamma vid 12 då vi gick tillsammans och tog en fika på Espresso House. Jag åt en Choklad cookie samtidigt som jag drack en Choklad Frapino som var jätte länge sedan jag senast drack! :) Jag vet inte hur länge sedan det var jag faktiskt åt någonting till frapinon, men idag var extra. Firade lite att korta gick såpas bra! Ibland får man unna sig något gott! :) Efter fikan åkte vi till ishallen för dagens andra träning. Träningarna idag gick jättebra, jag tränade först klockan 13.55 och sedan klockan 17.35! ^^ Båda träningarna gick jätte bra och jag åkte programm och hoppade igenom alla hoppen på båda träningarna. Jag måste även berätta att jag stod min trippel flip idag, det var riktigt chokerande och framförallt roligt! :) Hoppas nu det går lika bra imorgon på tävlingen.

Efter första träningen åkte jag med Jennifer och hennes familj och åt, de åt på en jättemysig restaurang men jag var fortfarande mätt efter fikan så jag drack bara vatten för att spara mig till hotellets middagsbuffée! :) Efter maten åkte vi till Ibis där Jennifer bor under tävlingen och där stannade vi tills träning nummer två började. Efter den träningen kollade jag på Arvid när han tävlade och sedan åkte vi snavbt tillbaka till hotellet och åt! :D
Imorgon tränar jag 09.00-09.40 och sedan går inte min uppvärmningsgrupp på förens klockan 17 och jag åker sist så jag åker runt 17.40! :) Imorgon bestämde vi oss för att äta frukost klockan åtta för att kunna äta i lugn och ro och sedan ha god tid på oss att hinna ta oss till ishallen och hinna värma upp ordentlligt. Efter träningen åker vi förmodligen tillbaka till hotellet för att vila och packa lite - sedan har mamma, Helena och Duran lovat att vi ska äta thai till lunch imorgon igen & jag längtar redan! Det ska bli riktigt gött ^^ Tävlingen imorgon går också att följa via webben och adressen eller hur ni hittar dit finns på bloggen, skrev det för några inläggs sedan. Nu måste jag göra mig i ordning för sängen så jag hör av mig imorgon! Bloggar från mobilen därför kan jag tyvärr inte lägga in någon bild, men bilden kommer imorgon! Hoppas eran dag varit lika bra som min - vi hörs imorgon. Godnatt ♥



Kom ihåg mig?