Home, beloved home!

Sitter framför ugnen och känner pepparkaksdoften osa omkring i huset, doften av jul och vintern överallt. Det enda som saknas nu är dagens avsnitt av Julkalendern som jag förövrigt missade i morse p.g.a pappa som drog ut sladden inatt -.- Jag ska nog kolla på det innan jag somnar, måste ju göra mig redo för avsnittet imorgon - då kan jag ju inte ha missat ett, det funkar ju inte alls! :) Mamma kom och hämtade mig efter träningen idag, vi åkte sedan ner och handlade mat tillsammans! Idag köpte vi med oss Vörtbröd hem, nybakat vörtbröd med kaviar på är ju något utav det godaste som finns att äta nu på vintern & när det är varmt.... och mjukt.... och allt.... jaljflaiwm jag DÖÖÖÖR! Om det inte hade varit "bröd" hade jag kunnat äta hur många som helst, men nu fick jag unna mig en macka, bara för att! :) ♥

Vört
vöört
Nu har jag fått skrivit lite extra på demokrati inlämningen, kom dock på att jag hade missat en lite detalj så nu har jag fortfarnade lika mycket kvar som innan eftersom det nu gick plus, minus noll! hhehe menmen, det ska nog bli klart så småning om (på tors) ^^ Imorgon måste jag plugga sönder historian och FRANSKAN.. Jag kommer så faila och få IG på det provet på torsdag för jag känner mig inte alls redo, fuck -.-Någon som är snäll nog och gör det för mig? Jag betalar.. aha :)
Ne, nu måste jag fortsätta med plugget en LITEN stund till för att sedan kunna krypa till kojs, kolla julkalendern och sedan sova! Skönt att jag börjar 10 imorgon, men borde man vara så hurtig att gå upp klockan 8 för att plugga? Ja jävlar ja, ska ju endå upp 7.15 för att kolla julkalendern så jag kan ju lika gärna stanna uppe och plugga! En elogé till mig här känner jag, helt klart! :D ♥ Kanske kan fjäska lite för mamma också så hon kör mig till skolan imorgon så jag tjänar yttligare en timme till plugg... O MY GUD, mvg nästa elina? :) Känner att jag sitter här och pratar med mig själv, ska nog sluta med det nu! Vi hörs imorgon, kram!



Kom ihåg mig?