Full fart på motorvägen!

3e december är kommen och det är dags för ännu en tävlingssprängfylld helg för denna vintern - nu sitter jag i bilen på väg till Kungsbackas ishall tillsammans med min mor & far. Vädret idag är verkligen det tråkigaste på länge, grått, dimmit, regn och blåst är väl något av det absolut tråkigaste som finns men som tur är tävlar jag ju inomhus så det ska ju inte påverka särskilt mycket. Igårkväll var det klassfest, dock blev jag hämtad av Jonas och åkte jag hem redan vid 11 eftersom jag behövde sova ordentligt tills idag och det fick jag gjort som tur var! ♥
10SPIa

Jag bad Siri väcka mig klockan 8.40 i morse, då jag sedan rusade direkt och satte på TV:n eftersom det var del 3 av årets julkalender, Tjuvarnas jul! :D Klockan 9 gick jag tillbaka till sängen och la mig och sov i en halv timme till innan jag gick upp och gjorde mig i ordning. Håret sammarbetade med mig idag så frisyren gick snabbt att slänga ihop, knappt 2 minuter & det fick bli samma frisyr som i Uppsala eftersom den sitter uppe såpas bra! (y) Måste även berätta att jag var SÅHÄR nära på att glömma min tävlingsmusik i morse hahaha det hade ju suttit snyggt att komma till tävlingen utan musik -.- Haha det har ju hänt en gång innan men då hade jag ju tur och fick åka till min andra musik haha men de var ju inte så lyckat kanske hehe, men i sista sekund kom jag på att den saknades och hann att hämta den och packa ner den. Smart chey ;)

Tävlingsfrukosten idag blev mitt LCHF frukostbröd med kokt ägg och kaviar + lite bacon vid sidan av och ett stort glas vatten till det. Nu är jag mätt och belåten och redo för tävling, detta ska bli kul och även intressant och se hur det går eftersom jag knappt tränat något denna veckan hih! :) Men nu kör vi & tack mina underbara vänner för alla lycka till önskningar, ni är super gulliga. ♥

konståkning
Jag håller er uppdaterade med resultatet efter kortprogrammet senare, så hörs vi!

Haha joo! Då kan man klistra fast äggen i kaviaren! :D har jag kaviaren på då ramlar den alltid av för jag är så klantig! haha




Kom ihåg mig?