DAY OFF - for shopping!

Hej mina kära vänner! Nu ska de ut och röjas på Malmös gator och torg! Jag är ledig fram tills klockan 14 då jag har dagens första 45 minuters träning i träningshallen! Den andra träningen är på samma ställe runt klockan 18, samtidigt som Arvid tävlar - vilket är synd för då hinner jag inte hejja på honom! :( Jag tänkte promenixa runt i stan en stund och se om jag kan hitta något roligt att göra. Behöver även få handlat de sista julklapparna och som tur är har Malmö ett shoppingcenter 2 km här ifrån så det är nog dags att sticka redan nu om jag ska hinna kolla runt en stund! Jag hör av mig efter träningarna! Ha det så bra så länge! ♥

Måste även berätta att frukosten i morse var himmelsk, ÄLSKA hotellfrukost! :D Jag satt och åt länge och njöt, men inte kunde man sitta där längre om man ska få någonting gjort. Jag hann precos kolla klart julkalendern också, nu är vi på avsnitt 16 och det är bara 7 avsnitt kvar! Waaah det börjar bli riktit spännande! Måste också berätta att de ligger en Odd Molly affär mitt emot hotellet som har 50%, LYCKLIG CHEY! :) Vi hörs!
ja

Jag köpte mina här:

http://www.bodystore.com/3/sv/artiklar/halsokost/dieter-2/lchf/shirataki-nudlar-200-g



Dom har lite motstånd i kosistensen så dom smakar ju inte lika mkt som vanliga nudlar. Men till wook var det gott :)




Kom ihåg mig?