Avslutningsdagen - JULLOV!

Igår var dagen de flesta längtat efter - julavslutningen! Vi började med att ha julklassputdelning medan vi fikade i skolan. De bjöd på torra bullar och festis -.- Inte ens lussekatter och julmust :/ Några snälla i klassen hade även bakat + att jag hade tagit med lussekatter. Efter det gick vi till aulan och lyssnade på när kören och esteterna spelade och sjöng! Det var klart i aulan runt klockan 11 då vi slutade.
julklapp
Efter skolan gick jag och Clara på torget en stund för att spendera tid för att jag hade en tid på Naturmedecinteamet klockan 13 och efter det åkte jag, Fannii och Clara åka in till Göteborg för att de ville få handlat de sista julklapparna. Vi tog bussen in  klockan 13.03 och var framme i Göteborg klockan 14 då vi var så hungriga att vi gick och åt direkt. Vi åt på Paprika - salladsbaren & det var hur gott som helst! :D Man fick plocka ihop sin egna sallad för 75 kronor. Efter det gick vi runt i affärer och vi fick köpt de vi ville så nu är alla klara med julhandeln. Wiii. Vi tog även en sväng för att kolla på NK:s julsjyltning och besökte även OnePiece affären! ♥
aa
h
Detta krävde väldig hög koncentration från  min sida så nu är jag är trött så jag hör av mig senare, puss!



Kom ihåg mig?