24 december - Julafton! ♥

Julafton är äntligen här - som jag sa på lektionen i måndags i skolan så går tiden så sjukt fort. ♥ Hela december har varit en månad fylld av kyla, väntan och längtan & den har varit bättre än bäst eftersom skolan, träningen och allting har flytit på såpas bra! :) Det sista avsnittet av julkalendern gick idag & de avrundades väldigt bra om jag får säga vad jag tycker. Tycker det var rätt av Charlie att låta Madame få åka sin väg - de fick ju trots allt en bra jul.

Nu ska den sista maten lagas & sedan ska vi invänta släkten och kolla Kalle Anka. Nu vill jag bara önska er alla en riktigt God Jul och ta väl vara på denna dag med era nära och kära. Julafton är trots allt bara en gång om året så gör dagen till den bästa så den är värd att minnas. Kram ♥
a
a
a
a
a
a
a
a
a
tomte
Jag fick öppna ett paket i morse där mina Zoul jeans låg - De är ifrån MQ och de kostar 599kr tror jag. Wiho då kan jag ha på mig dom idag när släkten kommer om jag inte byter om till klänning senare! :P
a
a
Ha nu en super bra julafton så hörs vi senare ikväll eller imorgon! Kram på er och hoppas ni får många fina presenter och massa god mat - speciellt gott julgodis hih! ♥♥



Kom ihåg mig?