Inlägg fullproppat med bilder!

Nu kommer en bildbombning med miljoner bilder från klassresan, enjoy! (y)
Fotorna är tagna av tre olika personer, dessa tre personer är; Matilda Harming, Evelina Isaksson, Sara Rundblad

Klassresa
Påväg med bussen till Köpenhamn; Den långa bron

Klassresa
Påväg med bussen till Köpenhamn; Alla vindkraftverk som stod i vattnet

Klassresa
På bussen påväg till Köpenhamn; Beata & Jag

Klassresa
Påväg med bussen till Köpenhamn; Oscar sover

Klassresa
Påväg med bussen till Köpenhamn; Jennifer & Philippa

Klassresa
Påväg med bussen till Köpenhamn; Björn sover

Klassresa
Påväg med bussen till Köpenhamn; Beata & Jag sover

Klassresa
Påväg med bussen till Köpenhamn; Björn & Oscar

Klassresa
Trötta 9B1 som äntligen var framme i Köpenhamn; De flesta

Klassresa
Båtturen i kanalen i Köpenhamn; Jag & Beata

Klassresa
Båtturen i Köpenhamn; Beata, Sofia & Clara

Klassresa
Båtturen i Köpenhamn; Matilda, Jag, Beata, Sofia & Clara

Klassresa
Båtturen i kanalen i Köpenhamn; Turisterna (y)

Klassresa
Båtturen i kanalen i Köpenhamn; Beata, Sofia & Clara

Klassresa
Vackra Danmark; Köpenhamn

Klassresa

Klassresa

Klassresa

Klassresa

Klassresa

Klassresa

Klassresa
I en storstor park i Köpenhamn; Elina, Beata & Clara

Klassresa
I parken i Köpenhamn; Beata

Klassresa
De äkta turisterna i parken; Clara, Beata & Jag

Klassresa
I parken; Matilda, Clara & Beata

Klassresa
I parken i Köpenhamn; Matilda, Beata, Elina & Clara

Klassresa
På stan i Köpenhamn; Beata, Jag & Clara

Klassresa
På stan i Köpenhamn; Elina, Matilda & Beata

Klassresa
På stan i Malmö; Philippa, Oscar & Jennifer

Klassresa
I Malmö på kvällen; Beata

Klassresa
På kvällen i Malmö; Matilda & Beata

Klassresa
I en park i Malmö; Clara, Elina, Svahn, Tobbe & Mathias
Klassresa
I parken i Malmö på kvällen; Slutch, Philippa & Jennifer

Klassresa
I parken i Malmö på kvällen; Beata, Matilda, Björn, Jag & Svahn

Klassresa
I parken i Malmö på kvällen; Beata, Matilda, Björn, Jag & Svahn

Klassresa
I parken i Malmö på kvällen; Beata, Matilda & Björn

Klassresa
I parken i Malmö på kvällen; Oscar & Jennifer

Klassresa
I Malmö på kvällen; Sara

Klassresa
I Malmö på morgonen spelade vi; Laserdome

Klassresa
Femkamp, rida på elektrisk tjur; Beata
Klassresa
Femkamp. Rida på elektrisk tjur; Anna
Klassresa
Femkamp. Rida på elektrisk tjur; Tobias

Klassresa
Femkamp, rida på elektrisk tjur; Björn

Klassresa
Femkamp. Fetmans brottning; Björn

Klassresa
Femkamp, fetmansbrottning; Jag och Louise

Klassresa
Femkamp, fetmansbrottning; Sara

Nu är bilderna slut, jag hoppas ni kommenterar och säger vad ni tycker!
Ha det underbart, för nu ska jag plugga.. Puss :-D

fasdfj

lovetripp (L)

Eve

Oj oj oj, snygga bilder. Haha. De flesta är ju mina. ^^



snygg kommentar där Elina, den du har skrivit själv. :D

så söta bilder :D! verkar som om ni hade en trevlig resa!




Kom ihåg mig?