Fredag, ready to P-A-R-T-E-Y... c",)

Nu börjar bloggen bli i ordning igen, har äntligen orkat sätta mig och fixa lite. Idag hade vi två prov i skolan, ett på andra världskriget & ett i idrott. Båda gick faktiskt bra! (y) Direkt efter skolan tog jag mopeden till gymmet och gymmade. Det blev bara en timma eftersom Jacque inte kunde joina mig. Sen spelade jag fotboll och stretchade. Efter det åkte jag till torget, träffade chrille & johannes, gick upp till massören klockan 4 och fick massage. Kjempegott eftersom jag har sån jädra träningvärk sedan Ungdomslyftet i Tyringe! ♥ Efter jag hade varit hos massören hittade jag en lapp på mopeden där det stod "Ring mig /Mamma" HAHA x) Det var lite fult faktiskt! :-D Sen på gick vi runt och kollade på skolavslutningsklänning och jag hittade en jättefin på U and Me! :-P

Nu kom Alicia ner, vi ska baka något gott tills ikväll när Alexandra kommer, först hade vi tänkt att grilla men vädret är inte så så vi kör på tjejkväll istället. Det ska bli fett kul! ♥

Ha en underbar helg. (((:
XOXO ELITELINA! ♥

shasha

sha

snygg

sötkorv!<3

Hoppas du blev nöjd med helgen! :)




Kom ihåg mig?