VILL HA, vill ha mer och vill ha mest! ♥

Fasen vad jag är sugen på Ben & Jerrys nu!!!
Jag har också räkat ut att det bara är 3 veckor kvar tills det kan bli jättevarmt!
Kommer ni ihåg förra året i april?
Det var jättevarmt och meterologmänniskorna sa att det skulle bli rekordsommar.  (((-:
DET ÄR INTE ALLS LÅNGT KVAR, nu börjar till och med mopederna komma ut! ♥
Har tränat massa idag och imorgon är det invigning av vårens springschema!
Jag ska upp och springa med Michelle innan skolan, sen ska jag och matilda stå i cafeét. 

Jag vill också köpa Midnight Fantasy, varje gång jag går in på kicks luktar jag alltid på den.
Det luktar så sjukt gott så jag tror jag dör snart.. Jag vill också ha röda converse! :pp

B&JGAG

mmhm

Tjingeling! :-D

Den parfymen luktar galet gott! haha (:

vi är schukt grymma på att stå i caféet tycker jag!

Ja, ett riktigt vårtecken är att mopederna börjar komma fram! Härlig blogg :)

A

me too!

Det är helt sjukt vad den luktar gott ja! Jag instämmer helt klart! :D



Det är as gött att det närmar sig sommaren! :D

Tack så mycket! :)




Kom ihåg mig?