Uppvisning + Sommartid! :D

Jag glömde helt av att blogga igår, jag såg att en del hade kollat så.. förlåt! (:
Jag åkte till ishallen klockan halv 12. Halv 1 började avslutningen för skridskoskolan & iår var hockeyn med för
vi skulle köra staffett mot dom för att visa att vi sammarbetar bra för att  de ska kunna börja bygga på den nya
ishallen eller ngt. Men självklart gör vi allt för att få en ny ishall. :-D

Efter skridskoskole uppvisningen beställde alla konståkare pizza från kopper, sjukt gott.
Sen började vi göra oss iordning för Micheal Jackson uppvisningen.. Fixa hår, kläder, vilken ordning allt skulle
vara i osv.. Sen helt plötlsligt var kl 16.30 haha :D

Uppvisningen gick väldigt bra faktiskt, vi trodde inte att den skulle bli så bra eftersom det gick dåligt dagen innan.
Men det blev faktiskt bra och många i publiken var nöjda! Så det var väldigt kul :D

Idag ska vi ha 1 uppvisning för hockeyn som består av 2 program!
Precis nu när jag vaknade trodde jag att jag hade försovit mig.
Jag ska vara i ishallen kl. 11.30 och jag trodde kl var 11.15, men det visade sig att dfen var 10.15.. puuh! :D
Vi ska visa upp "They don't really care about us" & "Smooth Criminals" ska bli väldigt kul!! :)

NI GLÖMMER INTE ATT STÄLLA OM KLOCKAN TILL SOMMARTID VÄL?? :D
Det låter så sjukt gött för vi kommer bara närmare & närmare sommaren! :))))))<3

mj

Ha det underbart, xoxo!

Sjukt duktiga var ni! ;)

Ni är nästan lika grymma som mej på konståkning ;)

Hahhaha kul Matilda ;)

Du ääääger, hhihi ((:

Tack josefineee :p

HAHA vi fick in 27000 kronor! ^^ Helt sinnes! Synd att allt är över nu bara =/ JAJA vi var iaf bäst på Earth song xD MAHAA eller nej jag menar hihihi (KENNYY) (A) <3

OMMMGGG skojjar du? :o

det var ju aaas mkt :o

Eart song ägde, ja :p




Kom ihåg mig?