SKOOOOLAN -.-

Nu har vi lässtund med Janette! <3
Jag och Slutch var precis och övade med Lotta inför "Öppen Scen" som ska bli jättekul!
Hon har skrivit en egen låt som hon och Slutch ska sjunga! Jag ska spela bas!
På lässtunden fick vi gå in och skriva i klassbloggen: www.klass9b1.devote.se! ((:
 
VI

Jag ska också lägga in bilder sen uppvisningen från föräldrarmötet i tisdags! :D
Det var sjukt kul och vi fick in mycket pengar! Marianne och Lennart
var stolta över oss och tyckte det var roligt att vi kan bjuda på oss själlva!

Lollo, Slutch och Sara "The bird" :)
VI

Jag, Slutch och Matilda "What if"!
VI


Björn sjöng "Suspicious minds" med Elvis!
B

Ha det underbart!
Kram (: <3

Vad fina bilder. Förstår att ni hade jättekul! Kommer sakna er nästa år. Ses imorgon

Det var verkligen jättekul!

Du skulle sett det! Det gör vi :D Kram




Kom ihåg mig?