Slutet av Stenungskolan! :-/

Shasha, jag ber om ursäkt för KASS uppdatering. Men jag har faktiskt en bra ursäkt.. Just nu det sista har det hänt massa saker så jag har varken orkat eller haft tid att blogga. Men nu tänkte jag lägga in lite bilder från de sista dagarna i skolan + festen hos Sara efter avslutningen. Allt var super & jag kommer sakna min klass ganska mycket nu.

Klockan 19.00-22.00 hade vi avslutningsmiddag för alla 9or på skolan i matsalen. Vi fick riktigt god mat, vi fick se ett bild spel om varje klass, ända från 7an-9an i bilder och videos. Sen fick vi klasskaka till efterrätt & lärarna gjorde olika grejer. Marianne tex. spelade Anna Anka och Lotta sjöng 2 låtar. Det var en jättebra och trevlig kväll. Tack alla som bidrog! :-D<3

ÄNTLIGEN ÄR GRUNDENSKOLAN ÖVER, let's begin with the real shiiit! :-D
Sista dagarna i skolan
De flesta 9or på skolan. Tror nästan det är alla, fast kortet fick inte med alla! Haha

Sista dagarna i skolan
Clara, Jag, Beata, Sofia, Anna & Matilda
Sista dagarna i skolan
De tokiga i 9B1

Sista dagarna i skolan
Jennifer, Slutch, Jag, Lotta, Matilda, Fille & Sabina

Sista dagarna i skolan
Sofia & Jag!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sista dagarna i skolan
Jag, Slutch & Cissi när vi körade på "The way you make me feel" :P

Sista dagarna i skolan
Jag, Slutch & Cissi igen :D:D

Sista dagarna i skolan
Alla i 9B1 <3

Sista dagarna i skolan
De flesta tjejerna i 9b1; Sara, Jennifer, Eve, Beata, Sofia, Matilda, Clara, Anna, Jag & Philippa
Sista dagarna i skolan
Beata & Jag <3

FEEEEEST
Clara & Jag!  + Alex i hörnet haha :P
FEEEEEST
Slutch, Beata, Clara & Jag <3 ;-D
FEEEEEST
DAAAAAAANCE "Kobojsarna - Unbelieveble" av: Clara, Jag, Beata & lite Jennifer! :-D

FEEEEEST
Beata, Elina & Sara + folk i bakrunden! :-)

Ha det underbart, så kommer ett nytt inlägg imorgon eller i veckan! Puss
GLÖM INTE ATT DET ÄR SESÅNGSTART AV ONE TREE HILL IMORGON KLOCKAN 18.00 !!! :-DDD
xoxo Ellina

Och några bilder är från mig ja! :D <3

sv: tack tack fina du, härliga bilder! :D

Fina bilder:)

GISSA LÄNDERNA/STÄDERNA ! http://ssarajj.blogg.se/2010/june/gissa.html#comment



Fin blogg :D



Kram

Hallå där sötnos :)Massa kramar från USA.




Kom ihåg mig?