Äntligen sommar! :-D i love it

Den underbara sommardagen som har varit idag började med orientering vid Furufjäll kl 8.45, hitta dit var inte lätt men det gick tillslut. Jag orienterade med Hanna & Sofia och vi var inne i mål på 55 minuter. Vi hittade alla 12 kontroller så vi är allt nöjda, detta var första gången det faktiskt gått bra när jag orienterat! Jag gjorde en ful trillning, som tur var gjorde den bara springningen lite roligare, haha :-) 

or

Eftersom man fick sluta när man var klara så åkte jag & Alicia hem igen, vi fikade och sedan tog vi mopeden till Bastevik och solade från 10-14. Det var skit varmt och skit gött :-) David kom runt 13 så han hann inte sola så länge, hehe.. Vi tänkte bada men det var verkligen SJUKT kallt idag, david tog faktiskt årets första dopp! Efter badet åkte jag till tandläkaren och fick min skena jag tydligen ska sova med, usch!!!! :-S Sen solade jag yttligare en stund i gräset utanför skolan med älskling & johannes. Efter det bar det av till golfträningen (y)

Nu MÅSTE jag verkligen plugga, men energinivån är på 0...

year
Bilden är från SOMMAREN 2009; Jag & Svahn 

tack för idag hunnybunny :D

VI VAR SKITGRYMMA ABSOLUT :D hoppas vårt 1337elitlag vinner!!

Ni svimmade i alla fall inte. :P

Sv: ja så grymt skönt med sommaaaaar! :D Ja jag har faktiskt badat en gång! det var kallt när man skulle hoppa i men när man väl var nere i vattnet var dte riktigt skönt! själv då? har du badat i år? :)

ursäkta för sent svar men allt är upp&ned så har mkt annat att tänka på bortsett från bloggen! kikar in och önskar dig en fortsatt fin torsdag, kramar!

ursäkta för sent svar men allt är upp&ned så har mkt annat att tänka på bortsett från bloggen! kikar in och önskar dig en fortsatt fin torsdag, kramar!

sv; kan förstå det! :D kram




Kom ihåg mig?