Life is what you make it..

Bilder från Klädesholmen kommer här nedanför & bilder från när Jag, Fannii och Michelle åkte wakeboard ifår kommer någongång i veckan! :-D Det var andra gången jag åkte wakeboard nu, det är verkligen hur kul som helst. Tyvärr är det lite krångligt att komma upp i början och igår var det jättestora vågor som verkligen INTE gjorde det en aning lättare.. Vi gick också av på en liten ö och solade och fikade, dagen var verkligen supermysig. Vi hade verkligen tur med vädret! (y)

Idag blev jag väckt klockan halv 8. Jag hatar att bli väckt tidigt på ens sommarlov när man är JÄTTETTRÖTT!!  Jag började jobba klockan 8 & idag målade jag från 8-1 :D Direkt när jag cyklade därifrån började det regna.. Snacka om fett go tajming jag hade där asso!

Klädesholmen

Jonas

Papi

Vilka fina bilder:)

hejdu!

hur gåre med konståkningen ? :))

var med i min frågestund? :)



kram!<3




Kom ihåg mig?