HOFFMAESTRO! ♪

I fredags var det Hoffmaestros tur att spela på Stora scénen på Liseberg. Var du där? :D Ni som inte var där missade sjuukt bra, något av det grymmaste jag någonsin varit på! :-D De spelade från klockan 20.00 - 21.45 och aldrig har det varit SÅÅ värt att stå ute pissregn som denna gången.

I början var det lite segt eftersom vi kom fem minuter innan det började så var det inte så konstigt att vi fick stå och knö längst i kanten.. hehe! Där stod det blommor i vägen så man inte såg så mycket. Vi försökte gå närmare men självklart stod det vakter i vägen. :-/ För varje ny person som gick fick en ny gå in så tillslut stod vi mitt i gröten, längst fram och knödde. Hoffmaestro gjorde att stämmningen var heeelt go och alla var i toppform hela tiden. Det blev HUUUR varmt som helst efter ett tag och jag var så dum att jag tog 2 långarmade tröjor.. Bra Elina! (y) I "the storm" refrängen sprang alla i publiken fram och tillbaka, helt sjukt! Alla trampade och knuffade på alla så jag höll på att snubbla flera gånger haha! ^^

Det var omöjligt att få en bra bild med mobilen när allt rörde sig, menmen! :-D
maestro

Sv: Vad roligt! Vilken linje? :) Kommer ihåg själv att det var spännande med ny skola och nytt folk :)



Jag vill och ska också se Hoffmaestro! Dom kommer till sthlm, grönan, i september, taggaaaaa! :DDD



kramis

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Själklart, händer idag? ;)




Kom ihåg mig?