Älskade farmor

Världens bästa Farmor! <3 (L)
Rest in peace, i love you. Always and forever
22/8-2010 12.30

RIP

synd :(

Jag går i 8a

ja visst är dom! :) Ohh, R.I.P :(

sv: Åh Tack, detsamma! :D

jag mår bara bra, själv?

Jag ska bli polis så jag vet inte en

Åh, hoppas hon får det bra i himmelen...



sv: Tack så mycket, vad gulligt av dig,

din blogg är också fin,

hoppas allt är bra med dig,



kram Madeleine ♥

sv: nä jag börja 7an



ledsen det där med din farmor

Driver en sexblogg, hoppas du vågar läsa och kommentera ;)

sv: haha ja eller hur! man somnar med gott samvete:D vad tränar du?:)

sv. hehe de bara kommer (a)

jo, klart jag redigerar i photoshop. & en svängom i Camera RAW inna med :)

Sv; DET ÄR JU SJUKT GOTT!! ;)

sv: Trevligt :) händer imorgon då? (;

Hej, allt bra med dig? :)

sv: haha lycka till me ettan då! jo, sommarlovet är för kort!:)



R.I.P

Sv. Jupp! och så har jag ju karta :)

Åh nej! Jag är verkligen jätte ledsen och beklgar. Min mormor som stod mig jätte nära gick också bort nu i augusti, så jag vet verkligen hur det känns! Inte roligt alls. Vila i frid.

Jaaa men eller hur! jag skulle också kunna vara med där, verkar såå kul :D

SV; Aa, så kan man säga :) Det är bra, rolig dag idag att träffa alla kompisar igen ;D Men dock blir det slit i 9an :) Själv då, hur mår du? Kram

RIP .. /:



svar: nämen tackar! dsm :D

okej ,, /: 8, sj? :)

jag beklagar!!



vad har du gjort idag då sötis? :)

kraam!

det var ca 34-38 grader på dagen i solen, på kvällen var det 30 grader :) helt perfekt alltså! =)

okej, tack för tipset! Gillar nikon mycket så funderar lite på de :)

Okej kanske det

:)

vad ska du göra imorgon då?

ska snart gå och lägga mig ska till skolan imorgon!

S.

Vad sorligt.

sv: ojdå ja du har det du gör!:D vad gillar du mest att träna utav det då?:)

haha ja 15 min är ganska länge:D

SV: hm, vet inte.

Har inte heller badat på ett tag. Men var på stranden för 1 elr två veckor sen , då var det ganska skönt, asså efter ett tag blev det varmt :)

Härligt! :) jo det är helt okej här :)

sv: haha yes, hur e de me dig då?:)

Taack :P Jag ska gå i skolan, eller har gått :P Och sen kolla på en match :) Sjääälv då? ;)

sv: Haha, okej :D jag önskar jag kunde komma på idén att jogga, men jag hittar alltid på någon ursäkt ;)

Idag har jag varit i skolan och nu ska jag ut med hunden :)

Jaa, visst är den:D

Visst, säg till när du lagt till mig;)

Bara bra, själv då?:D

svar: nervöst!? :D vilken linje? =)

Sv: jag går SPFL, men hoppas än på att få komma in på Estetiska Musik :)

Hej!

Jag har lagt ned min blogg http://maaadeleiiineee.blogg.se,

och startat en ny, av lite olika anledningar.

Hoppas allt är fint med dig,

Kram Madeleine♥



Min nya blogg är:

http://livetenligtmadeleine.blogg.se/

sv: jaha okej, va bra då! :)

sv: haah jo jag fattar, den är bra!:)

vad har du gjort ikväll?:)

okej

jag ska vara i skolan sen ska jag shoppa sen vila :)

sv: Haha, okej jag får försöka med något sånt någon gång ;)

okej toppen! :) Nej funderar starkt på att läsa den, verkar jätte bra :)

Tjenare ;) allt bra med dig? :D

DS: Har tävling på min blogg kolla in, om du är intresserad förstås! :)

Hihi okej, har lagt till dig nu!:D

SV: okej :(

beklagar verkligen elina! :(

sv: de låter toppen :D

du måste välja 2 produkter och sen skriva in adress och det så skickar dom ;)

Beklagar :/ r.i.p

sv: jaha:) idag ska jag ut och gå sen vet jag inte:) dudå?

svar: jahaa :D

SV: får hoppas på det bästa... :)

Okidoki :) Paddlade kajak idag ed klassen blev dygn blöt :P

beklagar..<3

jo okej, kan försöka få in ett redigeringstips inlägg snart

tråkigt:/ rip. natti

SV Ledsen för sent svar (;

thaanks ! (: allt bra ?

fin blogg :D




Kom ihåg mig?