Wake up, wake up! :-D

Klockan är halv åtta och jag sitter vid datan hemma hos älsklingschrille! :)
Mitt alarm ringde nyss med chrille sover som en stock, som vanligt! ;-)
Jag funderar på när jag ska väcka han, och HUR jag vill väcka han :D ;--)

Jag försöker vara så tyst jag kan men detta taljentbordet väsnas som ***. :-P
Till frukost får vi pannkakor, yummi (y) och sen bär det av till skolan! puss <3

sv: Va kul :D Jag är nämligen ett stort fan av M.J :$

- Jo, asså svenska & engelska är ju på sina lektioner och på båda har vi gått igenom i princip samma sak - litteratur. Så det är inte så farligt.

Vi får inga läxor i italienskan och förbereder oss för våra prov. Det är bara spanskan som tar tid med tanke på att vi ska åka dit med nästa vecka, så vi måste öva väldigt mycket ^^ Och persiska läser jag inte längre, pratar det 24/7 med föräldrarna ialla fall så :P Jag går i tvåan ^^

- Haha joo, ackorden är ju enkla men just sen att spela gitarr är svårt xD Har så korta fingrar hahaha xD



Ha en bra dag! Puss :*

Gud vad gott med pannkakor till frukost! <3

- Ha en fin dag vännen!

Svar: Det är helt sant och det är förmodligen så man måste tänka! Men tack för dina tips. Jag skall försöka komma igång så fort jag köpt mina kläder :)

det blev inga pankakor och du blev någon minut sen till skolan! inte okej gumman! <33

haha, jag ska ut med några kompisar och sälja lotter igen, haha;)

Svar: Ja allt är bra med mig ;) Själv då?

aww

haha , ball hea der :D

sv: Jo, det hände massa roliga saker!:D vad kul:)

sv. japp!

jo jag ska till stan med en kompis :) va ska du hitta på då da?

Hur gick provet då? Får rysningar bara jag tänker på nationella. Detvar längesen det :P



svar; hehe okej:D

Sv; Jodå jag mår finfint, själv då ? Gjort nåt skoj idag ? :)

Dina planer på att typ hälla kallt vatten över mig? Det hade inte varit så snällt :(

SV Hahah jaao, den var rolig (;

Ingen orsak (: Allt bra ?

sv: Nej har inte systemkamera men klart man skulle vilja ha:)

svar; hehe, ja jag älskaren. vill dock ha en äckta baseball jacka :D

Hahah jajjemen :) det gjorde det! Hoppas du får en bra dag!

Vad skönt du :) hoppas du har haft en bra dag!

tjena , det var ganska länge sedan. Angående det med blogglovin. Självklart säger jag. <3

SV: okej.. Nej jag gillar inte heller matte ska jag säga... :P ser inte fram emot det.




Kom ihåg mig?