SKOLAAAAN!!

Sitter i datasalen i skolan & övar på mopedteorin! (y)
Nu ska vi ha matte, sen so och sen slutar vi!
Vi hörs senare. :)

HOPPAS VI FÅR SITTA UTE OCH JOBBA PÅ MATTEN ((:
skola

SVAR: tack!

sv; jodå. det är fint med mig, lite förkyld och så.. men ska inte klaga :) själv då?

MLI

jodå det är bara bra med mig :) kramar

svar; ja kommer ihåg att det var en stor grej i nian, hur kul som helst :)

ja allt är prima, man kan inte må annat än bra i det här vädrat :) själv?

Din me, ska vi följa varandra på bloglovin? :)

Nu har jag lagt till dig ;)

sv; jag men så bra dÅ:) jo men du det är faktikst jag också, men jag orkar inte heller.. haha.



nej jag har inte gjort så mycket, varit i skolan och sådär bara. själv då?

MLI

nae klart jag inte missade desperate houswifes! :)) tack så mycket :D kramar

svar; hehe jag är också hungrig ;)

ja det är underbart väder :)

Mmm.. vill ha haaaan! mm :D

svar; hehe måste också snart laga mat, eller åtminstonde hitta något att äta :D

våren är underbar asså, dock suger det att man måste sitta inne varje lektion! man vill bara ut i det fina vädret :D

MLI

jaa det gör det :D hur gammal är du då?:) kramar

Sv; haha, ja, det har jag. Det står på mitt senaste inlägg, precis över frågan om du har gjort muntligt xP

sv: Tack dessamma!:D

svar: man får tvinga lärarna helt enkelt :D

hehe lycka till då :)




Kom ihåg mig?