PLUGG, PLUGG & PLUGG! ;O

Jag sitter och tycker synd om alla 9or i hela Sverige som sitter och pluggar inför mattenationella nu!
Fyfan vad tråkigt det är.. Har suttit och pluggat sen 3 idag.. Är fortfarande inte klar med allt.
Ska plugga på samhällskunskapen som vi har läxförhör på imorgon & jag kan fortfarande inte allt, åååh! :o 

Beata och Jag pluggar franska, bilden är från idag! :)
g

Beata keep her eyes on you ;)
g

JAG VILL HA SOMMARLOV NUUUUUUU! ;O
Bara 57 dagar kvar.. tror jag :p

xoxo eelina

Nja :P Jag fyller inte 18 förrän i November, och kommer nog inte få körkort förrän nästa år.

Haha, usch så orkar jag inte tänka, att jag mååste alltså;) är de fint väder och jag känner för de så ger jag mig ut. jag springer runt elljusspåret, jag tror det är typ 5 kilometer eller nått sånt, heheh

Sv; Härligt! :)

svar; nä, aldrig kul ne!

Tack:)

sv: aha.. blåste här med.

Sv: Nv-Tvär heter linjen. Det är som Natur, fast man läser projekt.

Haha, härlig bild där med solbrillorna!



Sv; Har du inte ? Då måste du åka dit nångång på en sommar, det är riktigt mysigt, men isf i mellersta eller södra öland, norra är inte lika mysigt, eller jo det kanske det är om jag tänker efter, haha :)

svar; det gör den nog snart :) åh najs, det är ju inte alls långt kvar!

dock har jag väldigt mycket på gång dom följande veckorna, usch usch!

åhh klassresa, gud vad kul, vart ska ni åka? :D

SV: Ja det ska jag göra :D <3

You know i love you <3

Sv: Okej så bra! :)

Nja.. det händer inte så mycket denna vecka inget jag vet om säkert nu iaf, händer det nå skoj för dig då? :D

jag slutar bara blogga på estr.blogg.se, men jag kommer fortsätta här! tror jag xd

Hm, idag blir det nog hudiksvall med en vän, kanske dra till maja på kvällen. plugga asmycket på lördagen och träning på söndag :) sj?

SV Ber om ursäkt för segaste svaret !

Tack sötis, nu följer jag dig (;

haha, precis det är aaasgött;)

fina glasögon(Y)

Sv; Okej.

Stan och prao med bruds!

Du? :)

Åh, samma här! har spanska prov på måndag och ajg har inte tagit hem ett skit..känns itne som om det kommer gå toppen direkt ;p

ajdå ;/ jag har dubbla spanskaprov, fifan

vad kostar de :) snygga

Tycker synd om dig också!

ja, åh tack! :D med mig är det finfint, sj? :)

haha mjo, jag är fan jämt hungrig (a

Snygga solbrillor!! ska bli skönt med sommarlov va hehe. kram

Allt bra med dig?

Det var ett tag sen!




Kom ihåg mig?