Picknick ute i vårsolen! :-D

Kom precis hem från ett antal underbara timmar ute i solen med Matilda & Alicia! :)
Vi hade picknik & det var hur mysigt som helst. Nu äntligen börjar det bli varmt och skönt (y)
På vägen hem blev vi jagade av kossor, haha det var kjempeläskigt men vi klarade oss! :oo

Matilda kom vid 10 och vi tog crossen ner till Morgans brygga och tog en massa "vårkort" :D
Jag tog en som jag tror att jag vill nominera till bilddagbokstävlingen!

Vad tycker ni? Ska jag nominera eller inte? :D
<3

Nu har jag och Matilda precis ätit och hon visade mig sin trasiga mobil, haha! (:
Palla mobilverkstaderna :oo De tar emot ens mobiltelefon för lagning och har den i
flera veckor och när mobilen kommer tillbaka från lagningen har dom inte ens
rört den eller förstört den mer. Man får ju fasen dampet på dom :o

Ikväll ska min familj till Lundmarks! Det kommer nog bli kul som vanligt.
Jag har inte träffat Emilia på länge, bortsätt från de 2 minutrarna igår (y) hihi puss

Svar: Jag håller med dig! Den är så fin ^^

- Hur är det med dig annars då? Händer något kul ikväll? :)

sv. Har faktiskt testat bräda några gånger den här vintern, och jag håller med dig, grym kul :)




Kom ihåg mig?