Monday, Living dead! (:

Kom precis ur duschen från att varit ute på en joggingtur! :)
Nu är det skönt att hostan har försvunnit så jag kan springa igen. Vädret är ju underbart! :D
Idag sprang jag till skolan och tillbaka det är ca 4 km. Eve cyklade & jag sprang! Jätteskönt! :)

Nu sitter jag här och pluggar.. Jag är jättenervös för moppeprovet imorgon.
Fick precis reda på att det är mer jag måste kunna.. Åhh, Hur skall detta gå?!

Jag saknar förövrigt, siccan! Kram på dig :)
Bild från Michael Jackson uppvisningen!
Uppvisningen

spammarn

haha, ajdå:) ja, jag har ju ingen lust att behöva låna kompisarnas datorer bara för att jag vill få in min musik haah:)



asså, den funkar ju nu när jag har lånat min kompis dator, men har ju ingen musik eller så, bara några spel, haha:)

sv. okej härligt! lycka till.

ska också ta det snart antar jag. är du 95,a?

jag ksa också plugga, men SO :)

TACK förresten. :)

sv. hehe vet^^

jo men mina kompisar säger inte de.. men de är ju killar ~~



Hahah, det låter toppen! själv sitter jag och tycker synd om mig själv, haha jäävla ipod !

Svar: Ja, det tror jag verkligen :*

- Tack så hemskt mycket söta du! Vad roligt att du kommenterar så fint :)

haha, nej asså jag har fått igång den;) var hemma hos honom igår och fixade in lite spel och skit, men jag kan ju inte lägga in min musik eller bilder än , :)

sv. haha kasnke de^^

jo men de va i sommras dom går 9an. bara killar de alltså ;) hehe men de går nog bra!

Svar: Det är det verkligen :*

- Idag har jag inte gjort mycket du! Var i skolan 1 timma, sen har jag mest vilat för att bli helt frisk! Vad har du själv gjort? :D

svar; jadå det funkar:)

Jag konfimeras den 30 maj, inte så långt kvar:)

SV:

Visst är dom söta :)

MLI

jodå jag mår finfint :) hur mår du själv? kram!

Sv; jag mår sådär, men mår nog bättre när jag fått lite sömn.

svar; hehe :D har gått i skolan, dudå? :)

kram

sv; haha nej inte jag heller. jag hatar dom ibland alltså:)

Svar: Yes! Det har jag och det är verkligen trist :(

- JAG VILL OCKSÅ JOGGA! Det är så himla kul :D

- Tack skall du ha ^^

Tack :) allt bra med dig?

MLI

det låter bra de :) vad har du gjort idag då? :) kramar

Sv; jag ska gå och lägga mig snart. Är riktigt trött.

Sv; detsamma :)

MLI

jaha okej :) jag har varit i skolan och sedan hade jag barngympa :) kramar<3

Svar: Verkligen! Man blir så trött i kroppen :/

- Eller hur! Jag är snart där, hoppas jag iallafall, haha :P

Några tips hur man verkligen kommer igång?

sv. precis ;)

sv: tack du! följa bloglovin?=)

hoppas du sover sött sen då..

ska dricka en kopp te nu, kram

Va? Michael Jackson uppvisning?? :D



Sv: Joo, språk är kul. Läser samhällspråk som sagt och läser spanska & italienska utöver det vanliga och det är kul. Men jo, musik är mycket roligare. Jag är sjukt musikintresserad :D Dock kan jag inte spela något, har en gitarr som jag inte kan spela på ^^ Fast jag har kunnat spela piano :o haha!

Fast jag går i dans - älskar att dansa! :D



Nääe, spelar inte golf ^^ Känner några som gör det dock ;)

SV Hahah ! Vi såg En galen natt (; Den var jätterolig !



Åh vilken söt bild (:

Svar: Tack och varsegod ;)

svar; tacktack :D älskaren!

grymt grymt :D

sv; käänns ju faktikst en aning bättre nu att veta att man inte är ensam om sitt problem ;) hahah

Jodå det är jättebra :) Händer det något skoj idag?

Vad söt bild:)

sv: Haha ja;) idag har jag varit med två kompisar:) du?

Sv; Åh vad mysigt! Så det är som en liten ö då eller ? :) Dit måste jag åka nångång!

svar; okej:)

vi ska ha ett kort drama som heter " från Skapelsen till uppständelsen på 12 minuter" :)

haha, bra fråga;) massa konstiga, haha:)!




Kom ihåg mig?