Golfsugen till tuusen! :D<3

Jag är så sjukt golfsugen just nu! Vädret är perfekt för att spela golf. (:
Nu har jag varit ute och hjälpt till hela dagen. 
Nu har jag plockat ur allt från förra sesången och lagt i det nya!
Denna sesången ska bli bäst och jag måste ner till 13 minst i hcp! :)
Golfträningarna börjar nästa vecka, ska bli jättekul!
Hoppas bara jag och emilia tränar i samma grupp :)

Snart ska vi åka hem till farmor, vi ska käka & sen ska jag träna konståkning! <3
Jag ska åka inlines från farmor till ishallen, haha det ska bli kul, bara jag inte trillar -.-

da

Ha en underbar söndagkväll! :D<3
Elina - www.eeelinaas.blogg.se !




Haha, jag har inte fått igång den än;)

datorn fattar lixom inte att jag har kopplat in den till datorn, den är helt konstig :s så vi ska få hjälp av en ikävll :)

sv. varit hos en kompis :) sj?

sv: Jaha, va kul - men då blir det ju samhäll iaf :)

Varför just internationell? :)

Och estet? Sysslar du med musik eller liknande`? :)



- Åh, spelar du golf? :D

SV Hahah yees, vi hann med några få minuter hahah (; Jao, Filmen var fett rolig (:

Sv; Ja det borde du! Nej, vart ligger Lysekil nånstans ? :)

SV:

joo, det är bara bra :)

SV:

joo, det är bara bra :) själv?

SV:

joo, det är bara bra :) själv?

SV:

joo, det är bara bra :) själv?

svar; ja men det blire nog :D åhh vad skojigt, hoppas du får jätteroligt :D:D kram

Hellu. Förlåt för det sena svaret! :)



- Jag och min pojkvän träffades när vi var 13 och 14 år. Min kompis blev tillsammans med hans bästa kompis. Så det blev ju att man träffades gång på gång i och med att man var ett litet gäng, haha! Men så fick vi syn på varann, bytte nummer och msn och några få dagar senare blev vi ett par. Sen dess har vi hängt ihop. 2 år, 10 månader och 15 dagar ;)

- Kul att du frågar sötnos, jätteroligt att tänka tillbaka på hur det faktiskt blev just han och jag.

Sv: Hehe tackar! :) Jodå det är bra! Själv då? :D

Svar: Hahaha! Jajjemen! Älskar det spelat! Jag har fått 34 som mest, haha!

Fin blogg ;)

Allt bra idag? :)




Kom ihåg mig?