Fannybanny, imsejimse och elitelina! ;D

Kom precis hem från Trollhättan, har haft fys sedan klockan 4.
Det var dags för fysprofilen igen och idag gjorde vi benpress, harrys, chins & cooper.
Jag trodde cooper var nästa vecka, men det var visst idag men det gick bra :D

På vägen hem tyckte jag, jimse & fanny att vi var värda glass så vi köpte
ett 15 pack med päron splitt, haaha! Vi räknade ut att vi bara fick i oss 125 kalorier (y)
Vi har också lagt upp ett träningsschema som vi ska FÖRSÖKA att hålla.
Tisdag (konståkning + simning) Onsdag (gymma) Torsdag (springa) :)

Ni är så jävla bäst! :)<3
VI SKA ÅKA MOPED TILL KUNGÄLV PÅ TISDAG! :O hahaha
fani

jimi

Idag hade vi Nationella proven i Matte A & B! Det gick sådär. Kom på några saker efter.
Men jag är nöjd om jag får G+ eller VG så what ever. :D
Dagen var seg men väldigt mysig. Efter skolan tog jag bussen till stora höga, där mötte ja fanny.
Vi åkte moped runt i Stenungsund innan vi åkte hem till Jimse ! :D

Nu ska jag dra upp till Alicia!
GLÖÖÖÖÖÖÖM INTE ATT DET ÄR SOLSIDAN IDAG! :) Puss

SV; hehe, aa! :O

Sv: Nej, jag vet inte vad jag vill bli när jag blir stor :) Vet du vad du vill bli? Och det är inte solsidan idag :P Det var avslutning förra veckan ju?

Åh gott med glass, ibland måste man få lyxa lite:D

sv: håller verkligen med dig! :)

Jadu, idag ska jag och pappa in till stan och kolla på ipod till mig, ;) dusjälv?

Sv; Jag mår bra, själv?

sv: Sí :D åker med spanskagruppen ^^



- Aa, syrran är också 94 och har hur mkt som helst nu. Inte kul. Jag går andra året i gymnasiet, samhällspråk ^^

Vet du vad du ska välja`?

Sv: Aa, lite tråkigt att inte det e solsidan nu "/

SV Gör det du ingen fara ! (:

Allt bra idag ?

sv: tack så mycket:D

jag tyckte det med förut, haha. Men nej det kan smaka vanilj eller blåbär. Sjukt gott ju. Lärde mig att känna smaken en gång när jag var riktigt sjuk, var ju tvungen att dricka varmt.

Har gjort spotify lista på bloggen nu så där kan du se vilken musik jag är intresserad i.

Jag spelar både gitarr och piano och sjunger med + skriver låtar.

Sv; Okej, vad bra då! :)

SV Allt är bara bra med mig (:



Ska du hitta på nåt kul idarå ?(:

sv. tuusen tack!

kram

Sv: Okej det låter trevligt:)

Lycka till med mopedkortet då! :D

Nja, jag har fullt upp med att förstå mig på ipoden, haha:) åh det låter ju härligt:)!

Ja men precis, som här, då snöade det igår.. Inte roligt.



Jatack, allt är super med mig :) hur är det själv?

Fin blogg!

Gick det bra på nationella? :)

Solsidan är grymt ;P




Kom ihåg mig?