Älskade morfar, 2 år! ♥♫

Morfar! Nu har det gått exakt 2 år sedan du gick bort.
Jag tänker på dig varje dag & idag tände jag ett ljus extra för dig. (L)
Jag saknar dig enomt och önskade du kunde varit vid liv & vara en del av allt som händer
i mitt liv. Den platsen i mitt hjärta som du fyllde upp, de åren du fanns vid min sida dygnet
runt kommer aldrig kunna ersättas av någon. Den platsen kommer föralltid vara din.
Jag älskar dig föralltid ♥

R.I.P - the worlds greatest grandfather!

12/4 - 2008 23.58!

Du var den bästaste som någonsin har funnits.
Du var känd och omtyckt av alla. Satte alltid andra före dig själv. Du är guld värd!
Alla visste vem du var och aldrig någonsin har någon sagt ngt illa om dig. iloveyou ♥
ÄLSKLING<3

moffa<3

You used to call me your angel,
Said I was sent straight down from heaven
You'd hold me close in your arms, 
I love the way you felt so strong
I never wanted you to leave
I wanted you to stay here holding me

I miss you, I miss your smile
And I still shed a tear, every once in a while
And even though it's different now, you're still here somehow
My heart won't let you go, and I need you to know
I miss you

You used to call me your dreamer, and now I'm living out my dream
Oh, how I wish you could see, everything that's happening for me
I'm thinking back on the past, it's true that time is flying by too fast

I know your in a better place, yeah
but I wish that I could see your face, oh
I know that your'e where you need to be
even though it's not here with me ♥

May you rest in piece, because you're worth it! (L)
Din Elina!

Låter som en riktigt go person, samt tycker jag denna beskrivning om han stämmer rätt bra in på dig med.



Chu Guldbokkar!

Stark skrivet Eilina :)

Fint skrivet Elina, en tår föll när jag läste det. Jag glömmer aldrig när vi gick ner på rasterna och fikade hos han :) Kram på dig<3

Tack allihopa! Ni är så snälla :D

visst! lägger till dig nu :D säg till när du lagt till mig, puss!

Hahaha! Nej vad coolt! Då är inte jag den enda som sitter och skämmer ut mig när jag spelar det, på fullaste allvar ^^

- Haha.Jag är också seg på att svara! Som nu till exempel. Så segt :P

- Jaha! Gud vad mysigt! Jag gillar att bli bortbjuden, och även att bjuda folk en till sig. Mycket trevligt :)

- I lördags...vet jag inte! Jag var nog bara hemma hos min pojkvän och chillade ^^

tack så mkt :)

javisst, lägger till dig direkt på bloglovin!

klart, blev din femte prenumerant!



beklagar sorgen

Svar: Nej men precis! det blir ju lätt så :)

- Väldigt gärna! Jag lägger till dig nu på en gång, så kan väl du bara säga till när du lagt till mig ? ;)

- Åh! Tack så mycket! Vi har det väldigt kul ihop, och ännu roligare blir det när man får så fina kommentarer ^^

- I veckan händer inte så mycket du. Jag skall praktisera (som vanligt) och sedan på fredag skall jag in till Göteborg och hämta mina systersöner på dagis. Och dom skall vi passa hela helgen. Själv då? :D

gutt :D

Sv: Tack :D

svar: tack så otroligt mycket :D

tack :)

RIP morfar elina.

(L)

Svar: Nämen vad roligt! =) Kramar!

Det går tyvärr inte att se vilka det är som prenumererar på bloggen...

tusen tack!

jo det kan vi göra :) lägger väl till dig nu!

sv: okej :) Ska jag lägga till dig nu elr?

Idag har jag varit i skolan dd?

hur mår du idag? =)

sv: okej :) Jag lägger till dig nu då :)

Vad frågade jag när du skrev ja det gör jag??

sv: haha :) Gjort idag?

MLI

jättefin blogg :) allt bra med dig? kramar<3




Kom ihåg mig?