VÄRLDENS TRÅKIGASTE SÖNDAG! :O

Hej allihopa, som ser fram imot att läsa om min dag! ♥♫ Haha!
Idag vaknade jag och mådde lite bättre.
Jag åt frukost, sen spelade jag lite piano.
Vid 12 skulle vi besöka en kompis till oss som precis blivit bra
fån en operation. Bo heter han. Men han var inte hemma,
så vi kunde inte nå honom. Vid 12 åkte vi istället upp till kyrkan
för mamma & jonas skulle rösta i kyrkovalet.
Jag hoppas de röstade på Joakim som jag sa! :)
Jag får själv rösta om 4 år. Haha! :D

Efter det var jag ute och hjälpte till.
Jag krattade löv & mamma gick med trimmern, så ja fick kratta hennes skit med.
Jag har varit i min egna lilla värld idag! Men det var ganska gött.
Miley Cyrus har gjort en skit fin låt! Ni måste verkligen lyssna på den. ♫♪
Den heter "Every part of me" och länk finns Här. Den är verkligen jätte fin! :)
Min dag har innehållit 98% musik. Hehe ^^

Idag har jag jobbat lite på mitt Islam arbete med. ♥♫
Jag hade fastnat lite på det. Men nu har jag kommit igång igen!
Det ska snart lämnas in tillsammans med Fantasy berättelsen.
Den får jag göra imorgon efter skolan...
Glöm inte fika till slöjden imorgon tjejer! Som ni brukar! Haha :D
Imorgon är det domargenomgång i Vänersborg, men eftersom jag är
jätte förskyld så måste jag stå över det tyvärr! :(
Jag missade också dansen idag, det var lite tråkigt.
Hade behövt gå igenom både långa & korta med domare nu innan Stockholm
men jag får väl hoppas på det bästa, och kämpa så att
jag blir frisk så jag ens kan åka dit! :)
Nu har föressten "One tree hill" börjat igen, det är grymt ! :)
Den 23 november kommer sesång 6 ut på Hemmakväll. Jag måste köpa den!

Hahah bild sen igår! Ni kan ju själva se hur roligt jag hade det!
Hahah men pappa sa att han var tvungen att ta kort när jag hjälpte till
eftersom det tydligen inte hände så ofta! ^^ Hehe
♥♫
Ränsa ogräs!

så värt att jag såg dig!;) <3

Hahahah madde är misslyckad! :)




Kom ihåg mig?