Stockholm here i come! :)

Imorgon bär det av till Sveriges huvudstad.
Tåget går från Göteborgs tågstation vid halv 7.
Så imorgon ska vi gå upp vid 5 typ.
Kommer bli jobbigt men vi kan ju sova på tåget.

Idag stod jag & Matilda i cafét. Det var inte kanonkul
men det var bättre än att gå i skolan. :)
Vi slutade vid halv 1 då cyklade vi till gården
men det var inte öppet så vi hälsade på anton & linnea
på k-dahl. Sen cyklade vi till ishallen för att lämna min
väska men då var inte omklädningsrummen heller öppna. :/
Sen tillbaka till gården vid 3 när det öppnade.
Jag och Matilda spelade biljard! Jag har blivit kass på det!
Vi snackade med några och sen hände en liten grej!
MATILDA; HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHA XD
Jag nämner inte det här för din skull, men ja skulle gärna vilja xD
Jag glömde av att man var tvungen att sjuta på den vita kulan först.
Riktigt smart känner jag! :) Men det var kul iallafall.
Sen gick jag till träningen, jag tränade 3-7.
Jag skulle ha varit tränare vid 3-4 men det var inte så många åkare
så jag kunde träna själv. Träningen gick ganska bra.
Jag åkte bra korta men var skit trött när ja åkte långa på den 4:e timmen.

Nu ska jag sova hos Jeanette. Vi har precis ätit.
Vi ska snart cykla ner till Hemmakväll och köpa godis & hyra film.
NU ÄR DET REDAGSMYS! Fast vi måste gå och lägga och tidigt!
Vi får se hur det går! ;) 

Ha en trevlig helg. <3
Jag vet inte om jag kommer kunna blogga i Stockholm
men om jag kommer åt någon dator lovar jag att blogga!
Jag bara längtar tills söndag morgon, Hotellfrukost är det godaste som finns! (L)

Elina!

Bild på: Jeanette! :)
Jeanette

Galen du är som tränar så länge!




Kom ihåg mig?