Skolan! Datasalen :)

Tummen upp för datasalen & dagens franska lektion! :)
Nu sitter klassen i datasalen igen. Det är so!
Jag skulle jobba med Islam arbetet men jag kom på att
jag glömde skicka det hit, så det ligger bara på datorn hemma.

Vi hade precis franska lektion, det var skit kul eftersom jag,
Sofia & Beata satte oss i kapprummet för att öva på glosorna
men när vi kom dit så spelade vi pingis istället.
Sofia och Beata är bääst. <3 Sen började vi spela in massa
roliga videoklipp. Helt sjuka verkligen. :D
Beata kommer lägga upp några på facebook snart! Kanonkul! (L)

Imorgon ska jag & Matilda stå i cafét
så jag slipper franska förhöret.
Så ta med pengar imorgon & KÖP, KÖP, KÖP! :)
Efter skolan ska jag kolla på väska
sen är det träning & sen ska jag äta pizza
med konståkningen eftersom vi ska ordna med skridskoskolan.
Även om elitserien gör att jag missar de flesta av deras träningar.

Ha det gött!
Elina :)

Bild sen filmkvällen hos Matilda.
Sofia, Beata, jag & Matilda!
Filmkväll

säger bara en sak; VI ÄR BÄST! :D

Det är vi verkligen! :)




Kom ihåg mig?