Skola / Datasal -v-

Sitter här och har AT! Borde jobba med islam men jag orkar inte!
Jag är jätte skoltrött nu, orkar inte mer..
Vi har 3 inlämningsuppgifter vi ska göra.
I svenska, so och teknik. Sen har vi franska prov på fredag..
Så det blir att plugga när jag kommer hem.
Idag på engelskan fick vi göra test inför de nationella som kommer till våren.
Det var inte kul alls. Det tog ganska lång tid och var krångligt.
Lektionerna idag har gått jätte långsamt, men det är bara matte & so kvar nu.

När jag kommer hem ska jag göra massäck tills imorgon
eftersom det är friidrottsdag på nösnäs. Jag ska åka moped med Evelina
så jag får lite sovmorgon imorgon. Ska bli gött, och sen hoppas jag på att
vi slutar runt 12 så jag hinner hem innan träningen. För jag och Evelina
ska ut och fota tillsammans till en tävling. Så vi får hoppas det blir bra bilder och fint väder! Alla 9:or ska först springa 2 kilometers rundan och sen får man välja 3 aktiviteter..

Det finns att välja mellan:
* Höjdhopp
* Längdhopp
* 100 meter
* Kula

Jag valde Höjdhopp, Längdhopp & Kula!
Vad valde ni?

Moi





Kom ihåg mig?