Plugg, Plugg, Plugg! ;o

Sitter här och pluggar nu på min enda lediga dag.
Vi har 3 inlämningsuppgifter nu..
Islam arbete, Fantasy berättelse & Teknik (Labrationsrapport) :o


Jag är klar med ... Ingen! :o
Jag håller på att skriva på min fantasy berättelse nu
och jag är nästan klar. Måste bara komma på ett bra
slut. Det är inte lätt! Jag vet inte riktigt hur de ska bli.
Den skulle ungefär vara 3 sidor, men min kommer typ bli 5 :s
Hoppas det är okej, annars får jag väl ta ett IG :/
Islam ska vara klar på onsdag! Hoppas jag hinner!

Vad ni vad ni ska gå för linje & på vilket gymnasium??
Jag kan tänka mig att gå Samhällsvetenskapsprogrammet på Kitas.
Men får jag det för mamma och pappa? NEEEJ! :O
Jag hatar det! :O Jag får aldrig bestämma någonting själv.
Jag får Inte ens bestämma själv vilken linje ja vill gå! ;oo
Det är förfan mitt liv. Och det bestämmer jag över själv!
Kitas är en bra skola för mig, jag kan gå ifrån för träningar och så..
Det är typ som ett idrottsgymnasium men ändå inte!
Det vore perfekt, så jag hinner gå i skolan, träna & plugga!!!
Jag är så jävla sur just nu... JAG HATAR DETTT JÄVLA HELVETE!
Det går inte ens att prata med mamma och pappa om
gymnasium. För min röst är inte hörd där.
De lyssnar bara på varandra och bestämmer allt utan mig. :o

+ Jag är ingen bitch som bara bryr mig om mitt utseénde.
Det är du som är det!!! Som springer runt med peruk & blå ögonskugga :o

/ Elina!


Bild sen i sommras.
MOI





Kom ihåg mig?