Måndag, Living dead! :)

Nu är det måndag igen.
Hela helgen har jag varit i Stockolm.
Därifrån har jag mobilbloggat, det funkade det med!

Idag hade vi långdag. Fast det gick ganska fort.
Hade slöjd idag, jag, Sofia & Matilda köpte ett kakpaket.
Haha vi är så tjocka xD Jag håller på att sticka en mössa nu,
sen ska jag sy konståkningskjol. :)
Efter skolan var det träning.
Det gick bra. Idag åkte jag korta, missade bara flipen.
Så jag är nöjd. Sen hann jag bara åka halva långa!
Imorgon är det träning 3-7 och sen dans! Ska bli kul :)

Här kommer några få Bilder av de som är tagna i Stockholm.

Jeanette, Helena, Jag, Olivia & Vanessa.
Jeanette, Helena, Elina, Olivia, Vanessa

Jeanette, Vanessa, Olivia & Jag.
VI

Jag åker långa. Startposition. Haha! :D
JA

I väntan att få åka. Långprogram (uppvärmning) :)
Skridskor

Vanessa. Hahah du är den roligaste personen som finns.
Det går inte att sluta skratta när man är med dig.
Jag och hon skrattade hela kvällen i lördags, så jag kunde knappt sova
för jag hade JÄTTE ont i halsen. Hon med efter allt skratt.
Vanessa HAHAHHA

En regestreringsskyt! :)
SKATING

Min helg i Stockholm var hur rolig som helst.
Jag vill tillbaka, verkligen! <3

Ha det gött.
Elina!

Fetmanbaaarnen :D

Ja ni bara dissade oss och åkte hem utan att säga hej då :(

Förlåt! hahaha




Kom ihåg mig?