1 DAG kvar! ♥

Det är bara 1 dag kvar till Stockholm nu!! ♥♫
Nu börjar jag känna att nervositeten börjar komma.
Jag vill verkligen att de ska gå bra, men jag hoppas på det bästa.
Jag tar med kameran så ni får bilder när jag kommer hem!
Jag ska dela hotellrum med Vanessa så jag tror inte ja kmr få mycket sömn.
Haha men det kommer nog bli skit kul! <3

Detta blir näst sista gången jag bloggar innan Stockholm! ♥
Vi kanske har tillgång till data på hotellet men vi får se!
Jag ska iallafall sova hos Jeanette fredag-lördag eftersom
vi ska vara vid göteborgs tågstation vid halv 7 på morgonen.
Jag finns såklart på mobilen om det är något ni vill! :)

Sen börjar tävlingen klockan 12. Vi börjar med kortprogrammet! ♪♫
Sen på söndagen någongång är det långa! Jag kommer hem på söndag.
Önska mig lycka till? ♥♪

Idag efter skolan gick jag till Team Sportia.
Jag köpte en ny väska, äntligen! :) Sedan tog jag bussen till träningen.
Buss Kenneth satt bakom mig, det var inte kul!
Träningen skit bra, allting funkade! Det kändes verkligen bra.
Jag hoppas verkligen det blir så på tävlingen.
Jag åkte korta med bara liten miss i flygskärssekvensen.
Efter träningen var det Skridskoskole planering.
Det gjorde vi medans vi åt pizza. Det var gott! :)
Nu jobbar ja på min Fantasy berättelse! Den måste bli klar! :)

IMORGON FYLLER SOFIA ÅR!
ALLA MÅSTE GRATTA HENNE ♥
Du är underbar sötis! <3

Vi hörs imorgon!
Elina.

Mao Asada

Lycka till! :) Kommer säkert bli skit kul!

LYCKA TILL ÄLSKLING! <3 och taaaack :*




Kom ihåg mig?