Veckan! :D

Nu går det som ni ser lite segt här.
Skolan är fullproppad med inkämningsuppgifter
och prov med mera så jag orkar knappt blogga. :/

Måndag: Skolan gick ganska snabbt, sen var det träning.
Var med Michelle en stund, vi spelade in roliga videos. Haha <3
Sen hem och plugga.
Tisdag: Vi hade engelska förberedning för nationella.
Det var faktiskt ganska kul, sen elevens val.
Jag har Idrott, det gick bra! Sen idrott igen och matte.
På matten blev Lennart skit sur för han trodde vi
hade gömt hans miniräknare men det hade vi inte..
Han blev iaf as sur, det var kul! Hahah! :D

Onsdag: Skola, tråkigt. Bara tråkiga lektioner hela dagen.
Sen följde Matilda med mig hem. Vi körde cross igen,
det är verkligen skit kul. Vi kollade banan i skogen
och den hade inte vuxit igen som tur var. (y)
Sen kom Jonas och var med oss, vi gick till Alicia
och hon hängde med ut, vi gick runt och pratade
och hade allmänt trevligt. Sen skulle jag och Alicia
kolla på Desperate Housewives när matilda & Jonas åkt.
Men det blev Spotify & Facebook istället. :)


Matilda<3

Torsdag:
Idag var det ganska kul i skolan.
Vi hade musik, då sjöng vi "Honey, Honey"
sen bild, vi ska måla av en målning någon känd konstnär gjort.
Det är faktiskt kul. Sen var det Lässtund och sen SO.
Där gick vi igenom 1:a världskrigs instuderingsfrågorna! :)
Sen gick jag till ishallen. Åkte igenom korta & långa. (y)
Tävling imorgon i Tibro, ska bli kul! :D
Åker direkt efter skolan. :)

LITE LÄSKIGT ATT EN HEL KLASS HAR FÅTT SVININFLUENSAN
I TIBRO, OCH NU SKA JAG DIT! HOPPAS JAG KOMMER HEM FRISK! :D


Imorgon
ska vi se på Twilight på svenskan, så vi fick ha med godis!
Janette är snäll! :D Godis gillar väl alla! Ja! :D
Sen åker jag, önska mig lycka till kanske? :)

Ha det bra, vi hörs!
Puss Elina!

nu är det lov & vi ska leka nån daaaaag :D




Kom ihåg mig?