Elitserietävling i Uppsala. ♥

I morse blev de lite stru när vi skulle åkal! ♥
Tåget vi skulle ta från Stenungsunds station
hade ersatts med en buss.
Bussen skulle gå igenom Ytterby & Kungälv
så om vi skulle tagit det skulle vi missat vårat nästa tåg.
Mamma körde in oss till Göteborg så vi hann! :)

Tåget gick från Göteborgs central och det gick på 3 timmar.
Det är ändå ganska snabbt.
På tåget kollade jag och Jimmy på film & laddade ner Kris låtar.
Vi gick också och köpte godis, och det var då vi hörde dagens:
Tågvärden till kassörskan.. "Det här går ju som på räls" Hahaha xD
Lite kul faktiskt! Han var jätte glad!

Tåget kom till Stockholms central och då skulle vi byta till ett annat tåg
som gick mot Uppsala. Vi gick rätt med en gång så det gick fort.
Vi gick på tåget och då spelade jag, Duran & Jimmy kort.
Det blev Chicago och jag var en överlägsen vinnare! ♥

När vi kom fram skulle vi hitta rätt väg till hotellet.
Hotellet "Scandic Nord" låg drygt 1 kilometer bort.
Medans Duran fixade en karta stod jag och Jimmy & drog massa ordvitsar.
Jag hade jätte kul, och skrattade skit mycket. ♥ (y)

Efter 20 minuter fotvandring kom vi till hotellet, fick våra rum & fick packat upp.
Sedan gick vi och åt pizza, det var ganska gott!
Sen vid 8 bar det av till ishallen, vi hade träning 21.25-22.05!
Träningen gick jätte bra och jag stod allt. Jag fick träna med..
8 killar. Hahaha xD Fast det gick ju bra så tummen upp för det.

Jag åkte korta felfritt så jag hoppas jag gör likadant imorgon.
Efter träningen träffade jag Daniel och några.
Vi satt och pratade och sedan gick vi till statiol.
Jimmy köpte Svensk cola och jordnötter.. haha :D

Nu sitter jag här och känner mig bortglömd.
Ni vet inte vrf. Hahah men det är inget spec. ^^
Nu ska jag snart sova, korta börjar vid 15 imorgon & ja startar
som nr 4 i 1:a uppvärsningsgruppen. Hoppas frukosten är god imorgon.
Ja hoppas verkligen Scandic har Nutella (L)

Puss & Kram.
Jag saknar er där hemma!
Elina :)

Jimmy och tågdirektörn! :D Han var jätte glad. :)
Jimmy och tågvärden

Hello darling!



Tänkte bara typ säga att du kan ändra min bloggadress på din länk på mig om du vill. Puss!




Kom ihåg mig?