Dålig uppdatering! ;)

Nu kan jag ju se här att uppdateringen kanske inte är den bästa.
Men jag ska FÖRSÖKA bättra mig. Även fast det har varit lov har jag haft fullt upp.
Höstlovet är som alla vet, redan slut :/  Det gick verkligen för fort.
Han inte göra allt man hade tänkt sig, men skulle jag kunna göra det hade det
behövt vara sommarlov! :D Haha! ^^

LOVET!!
Lovet började på fredag och direkt efter skolan åkte jag upp
till Vänersborg sen till Tibro. Det var dags för min 2:a Elitseritävling
Det gick bra. Jag var där tills på lördagen, sen på söndagen tog jag det lungt.

Måndag - Tisdag var jag med Matilda & Linnea. Jätte mysigt.
Ví åkte skridskor, kollade på Kenny Starfighter, spelade in
massa roliga videoklipp, tog 100 tals med bilder och hade allmänt mysigt!

Onsdag kom Beata och Sofia hit en stund på morgonen innan jag skulle
med Jimmy och träna i Vänersborg. Beata & Sofia är så smarta och åker
moped på vintern i bara tights! Då är man inte smart ! :P
Så när de kom hit gjorde vi varm choklad, gjorde massa filmklipp och hade as kul.
Träningen i Vänersborg gick jätte bra. Jag skulle åkt på Spinning pass på kvällen,
men sen kunde ingen köra mig hem så jag fick hoppa det.

Torsdag: Onsdag kväll kom min älskade Amanda som jag inte varit med på flera år.
Hon sov över och vi kollade på gamla filmklipp från när vi var små!
Hittade massa jätte roliga när vi hade egna dansshower och sånt!
Jag kommer nog lägga upp några på Facebook! De är värda att se! <3
Vi körde cross & Amanda körde in i samma träd 5 gånger, haha! (y)

Fredag: Idag var det dags för Kefas cup 2009!
Laget möttes vid Spekeröds Församlingshem klockan 8.00 på morgonen.
Sen åkte vi tillsammans till Kungälv där Kefas skulle vara.
Vi vann den första matchen, förlorade andra, spelade lika 3:e, vann 4:e
och åkte ut i kvartsfinalen :/ Men laget kämpade jätte bra och vi kom långt!
Vi vann mot de svåraste laget och jag gjorde mål! Det var grymt! :)<3 Haha
Jag längtar tills Kefas nästa år. Då måste vi vinna! Dock så glömde jag min vänstra
gymnastiksko där, och jag får tillbaka den förhoppningsvis imorgon! (y)
På kvällen var det träning 17-19! Det gick åt helvet! Hahha, men that's life! c",)

Lördag + Söndag var det Elitseritävling 7 i Uddevalla. "Uddevalla Pokalen" :D
Korta gick bra, och långa gick skit! Tog lite kort, men det blev inte särskillt bra!
Men spelar roll, helgen var rolig, träffade många roliga människor! (L)

Jennifer Olofsson - Mölndals Konståkningklubb!
Långprogram! :D
Jennifer

Nu har skolan börjat igen! Dagen idag var faktiskt väldigt slapp!
Fick håltimma på franskan, jag & Sofia cyklade till Stenungsbaden för att
få praoplats, men när vi kom till "Bluewater" sa de att man måste vara 16 år -_-
Sen hittade vi "Bohuslänningen i Uddevalla" PERFEKT!
Vi fick prao som Sportreportrar som ska skriva och redigera allt i tidningen!
SKIT KUL! :D Vi har lätt den bästa praoplatsen! Skrattar åt Tobbe & Svahn som
ska praoa på Ica Kvantum! (y) Haha. Sen kollade vi på Twilight på svenskan & sen slöjd.

Jag & Beata är coola! :D Jag älskar dig sötnos (L)
Jag & Beata

Puss och kram!
Elina :D


(Y) hahha snygg bild, jag har den i min mobil oxå:)

JÄVLA CP PRAO! :O får dmap :(

Frågestund på bloggen, FRÅGA FRÅGA FRÅGA! :D

Http://voodoovnik.blogg.se Pussar!<3




Kom ihåg mig?